|
Root number
|
52 |
Semester
|
FS2024 |
Type of course
|
Lecture |
Allocation to subject
|
Business Administration |
Type of exam
|
not defined |
Title |
Basic Principles of Consumer Behavior |
Description |
Für viele Marketingmassnahmen ist es wichtig zu verstehen, wie sich Konsumentinnen und Konsumenten verhalten. Die zentralen Fragen dieser Vorlesung behandeln folgende Fragen: Was motiviert Konsument:innen? Was nehmen Konsument:innen wahr? An was können sie sich erinnern? Welche Informationen verarbeiten sie? Wie treffen Sie Entscheidungen?
Wichtig: Anmeldung für die Veranstaltung in KSL ist erforderlich; Anmeldefrist: 28.02.2024 |
ILIAS-Link (Learning resource for course)
|
Registrations are transmitted from CTS to ILIAS (no admission in ILIAS possible).
ILIAS
|
Link to another web site
|
|
Lecturers |
Prof. Dr.
Claude Mathias Messner, Institute of Marketing and Management, Consumer Behavior ✉
|
ECTS
|
6 |
Recognition as optional course possible
|
No |
Grading
|
1 to 6 |
|
Dates |
Friday 08:30-10:00 Weekly
|
|
Friday 12/4/2024 08:30-10:00
|
|
Rooms |
Hörsaal 1 001, Engehalde, E8
|
|
Students please consult the detailed view for complete information on dates, rooms and planned podcasts. |